2021-2022 Bahar Dönemi program kayıt işlemi öğrencinin öğrenci otomasyon sisteminde ders seçimi yapıp onay vermesi ile başlayıp, danışmanı ve anabilim dalı başkanı tarafından onaylandıktan sonra tamamlanacaktır. Önceki dönemlerde uygulanan Program Kayıt Fişi/Ekle-Sil Kayıt Fişi formlarının Enstitüye gönderilmesi işlemine 2021-2022 Bahar Dönemi itibariyle son verilmiş olup, artık anılan formlar Enstitümüze gönderilmeyecektir. Program/Ekle-Sil kaydını öğrenci otomasyon sistemi üzerinden yapan öğrenci, program kaydını yaptığını gösteren “Program Kayıt/Ekle-Sil Kayıt Formu”nu ve ödeme yapacak ise katkı payı/öğrenim ücreti ödemesini yaptığını gösterir belgeleri saklamak ve gerektiğinde Anabilim Dalına ya da Enstitüye vermekle sorumludur.